Idag gifter vi oss

Idag är den stora dagen här och jag sitter och skriver detta hundra dagar innan så jag vet inte hur stressade och tokiga och lyckliga och allt annat vi är en dag som den här. En av mina äldsta vänner Mikke och hans hustru Sara  påminde mig om att det viktigaste en dag som denna är att jag och Frida får säga jag till varandra. Allt annat som händer runt omkring får hända som det händer.

Hundra dagar tidigare inser jag att det är massor jag har att göra men samtidigt finns det massor jag inte vet hur det kommer att bli.

 

För er som delar vår dag antingen både i kyrkan och middagen eller bara i kyrkan eller på nätet – Vi är glada att ni är med och de som inte kunde vara med bär vi med oss i hjärtat.

 

Tack

 

Magnus och Frida snart Bäcklund båda två

One thought on “Idag gifter vi oss

  1. Kara Magnus jag minns det som igar nar vi bodde pa Helgdagsgatan! Och nu ska du gifta dig. Onskar jag kunde fa traffa dig o se vad det blivit av den gulliga och mycket kloka gossen Magnus. Jag onskar dig och din Frida mycket lycka och harmoni. Kram. Maria Spedale Savic med fam

Leave a Reply

